marți, 2 octombrie 2012

Liceu.

Liceul trebuie sa fie cea mai frumoasa perioda a vietii? Nu stiu.. mie mi-a placut si generala.

Cum e la liceu? Sincer cam la fel. Avand in vedere ca sunt in acelasi liceu de 8 ani de zile mai pot rezista 4.
Stiu profesorii, stiu elevii, stiu salile de clasa.

Colegii mei ma calca pe nervi. Sunt ”atractia” clasei. Toata lumea se ia de mine ca sa se bage in seama.

Eu, aia care e in liceu de cand se stie, care stie toti profii, care stie unde e sala unșpe. Eu. Eu magnetul lucrurilor ciudate. Eu aia care se enrveaza si se sperie usor.

Colegii mei au simtul de observare destul de bine conturat.

Enervant e ca orice as spune am acel coleg care se ia de acel lucru, ceilalti il urmeaza, si uite asa ajung eu intr-un cerc, impunsa din toate partile posibile, de parca as fi la circ.

Mi-e dor de colegii vechi. Sau poate nu. Nu-mi dau seama, nu pot trai cu ei dar nici fara ei.

Liceul nu e diferit, nu ma sperie. Sper sa continui asa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu