miercuri, 10 octombrie 2012

Nobody trained me for this shit.

Yup, vorbesc de liceu. E greu. Si nu ma asteptam.

Cand am intrat intr-a 5a toata lumea zicea ca o sa-mi fie greu, ca o sa schimb mereu profii si chestii. Ei bine nu mi-a fost greu deloc. Ei bine se pare ca cu liceul nu e acelasi lucru. Si am avut unii profi si in generala!
Toti vor caiete, toti vor manuale, toti vor teme si bani. Ma doare capul. Cand tocmai ai achitat un manual de 50 de lei care are 300 de pagini pe care trebuie sa le cari in fiecare zi dupa tine, afli ca trebuie sa dai 25 de lei pe alta culegere..

Ti-ai uitat azi cartea sau caietul? Super, 2.

Bine poate nu e asa dar pe bune e destul de greu. Nu pot tine pasul cu 6 ore pe zi unde trebuie sa-mi fac tema, sa invat si sa-mi car toate cartile dupa mine.
Da' na' trebuie cumva sa reusesc.



2 comentarii:

  1. Nu poate fi asa greu..Si in clasele 5-8 e la fel..Si cica invatamantul e gratuit:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Şi eu sunt la liceu şi e la fel...profesorii ăştia cred că noi ne c***m bani. :| Dar, este şi o parte bună, atunci când treci în clasa X-a le poţi vinde culegerile sau manualele celor de-a IX-a la un preţ mai mic.

    RăspundețiȘtergere