vineri, 24 august 2012

For Baltimore


Sunt o fraiera. Adica, mama imi zice asta tot timpul asa ca m-am obisnuit. Sunt o fraiera pentru ca devin o ciudata atunci cand trupele mele favorite scot noi melodii sau albume. Dar, toti iubim muzica asa-i? Poate ca eu o iau prea in serios..

Am spus asta pentru ca astazi All Time Low a scos o noua melodie. Nu e genial? Adica acum 3 zile Owl City a scos un nou album si acum All time low a scos o melodie noua? De cand a inceput lumea muzicii sa fie asa de buna cu mine? Din cate imi amintesc, m-a chinuit vreo 2 ani cu aceleasi melodii dar, ma rog sa vorbim despre noua melodie a celor de la All Time Low, ”For Baltimore”.

Sa incep cu faptul ca Tumblr-ul meu a fost/ este plin cu acesta melodie si cu poze dar chiar imi place melodia asta si nu spun asta doar pentru ca am asteptat-o. Deabia astept noul lor album. Cred ca se cheama Don’t Panic. 


         ”Do it for Baltimore!”





2 comentarii:

  1. Eu cred că Tumblr-ul e de vină . Devii obsesivă .
    Îmi dai şi mie Tumblr-ul tau :) ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca ai dreptate. http://smile-anddy.tumblr.com/ asta e tumblr-ul meu. Nu prea inspirat numele, ce sa-i faci :)). Al tau?

      Ștergere