marți, 7 august 2012

Recenzie ''Thor'' (2011)


Sa vorbim despre Thor – 2011



Mie imi plac benzile desenate.  Mai mult Marvel decat DC comics. De aici rezulta ca imi plac supereroii.  Si cum acest film este cu superoi am fost foarte entuziasmata si nu m-a dezamagit. Deloc.

Mi-au placut actorii, actiunea si chiar si personajul negativ. 

Parerea mea despre personajul principal:
Thor. Mi-a placut de la jumatatea filmului. La inceput era atat de rasfatat si putea el sa faca tot ce isi dorea si nu asculta de nimeni incat m-a enervat. Dar, dupa jumatatea filmului personajul lui a inceput sa cresca din ce in ce mai bine. Chris Hemsworth a jucat destul de  bine rolul lui Thor avand in vedere ca nici o fiinta umana nu ar putea ajunge la inaltimea Zeului Tunetului, el a facut-o destul de bine.

Parerea mea despre personajul negativ:
Loki. Am o parere foarte buna despre el. E chiar singurul personaj negativ pe care l-am inteles. Adica sa fii mereu in umbra fratelui tau e destul de nasol.
Bine. Poate si pentru ca Tom Hiddleston este foarte dragut. OK? Gata am recunoscut. Dar nu a fost numai asta. Eu cred ca el a innebunit pe drept. Sa afli ceva ce nu ti-a fost spus o viata intreaga.. pai si eu as innebuni.

Actiunea:
Perfecta. Cu mici lucruri previzibile, dar se trece cu vederea..

Personaje secundare:
Mi-a placut Sif. Imi plac femeile luptatoare.. slabiciunea mea.

Merita sau nu merita vazut?

Cu siguranta merita vazut. Eu pana acum l-am vazut doar de doua ori dar recuperez eu.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu