miercuri, 8 august 2012

In curand la cinema.


Hotel Transylvania – In curand la cinema.

Cu toate ca ”In curand” e cam departe, adica pe 19 octombrie,  eu chiar vreau sa il vad. Stiu ca e un film de animatie daaar chiar nu imi pasa.  Avand in vedere ca ideea imi place si ca e vorba de contele Dracula eu vreau sa il vad.

Sa nu mai spun ca, daca actiunea dintr-un film (fie el de animatie sau nu) se petrece in Transilvania sau in alta regiune a Romaniei eu nu trebuie sa lipsesc. Asa ca, pot sa spun ca astept cu nerabdare acest film.

Va las mai jos cateva informatii:

Distributia:
Adam Sandler – Dracula
Selena Gomez – Mavis
Kevin James – Frankenstein

Descrierea:
 Cand avansatele tehnologii ale secolului 21 ii arunca in desuetudine, un grup de monstri clasici, acum fortati sa devina completamente inofensivi, se retrage in Transilvania, pentru a-si recapata fortele intr-un hotel parasit. Dracula, Mumia, Frankestein si Varcolacul au parte de o multime de aventuri, care cu siguranta ii vor fascina atat pe copii, cat si pe adulti.

Sursa: cinemagia.ro
































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu