luni, 20 august 2012

”Madness” a impartit fanii in doua


Muse a lansat azi un nou single. Se numeste ”Madness” si mie imi place. Dar se pare ca aceasta melodie a impartit fanii in doua echipe: cei care accepta noul stil a lui Muse si cei care nu.

In aceasta batalie ma gandesc mereu la un lucru pe care l-a zis Alex Gaskart, solistul de la All Time Low, ”A fi un adevarat fan nu inseamna a fi acolo de la inceput, ci a fi acolo pana la final.„ Trebuie sa recunosc ca, cu toate ca trupele mele preferate au mai dat gres vreodata eu nu le-am lasat. De exemplu, nu mi-a placut albumul All Things bright and beutiful al celor de la Owl City. Dar, cu toate ca melodiile ma cam zgariat pe urechi, le-am dat o sansa si unele mi-au placut, si acum sunt foarte bucuroasa ca au lansat un nou album.

Eu cred ca cei care nu vor sa accepte noul stil al trupelor lor favorite nu accepta faptul ca oamenii se schimba mai mereu. Atunci cand a inceput sa-mi placa o trupa stiam ca, in viitor se va schimba, asa ca incepeam sa ma obisnuiesc cu gandul.  Sunt un fan mai nou Muse dar este trupa mea favorita si azi am asteptat nerabdatoare acesta noua piesa.

Albumul cu care Muse m-a cucerit a fost The Resistence asa ca nu pot zice ca ii pot intelege pe fanii veterani ai acestei trupe dar le-as zice sa se calmeze, sa intelega ca lumea se schimba chiar daca tu nu vrei. Pun pariu ca si ei s-au schimbat o data sau chiar de mai multe ori asa ca nu au de ce sa judece. 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu